Teleszervíz szolgáltatás

Ügyfeleink mindennapi munkájuk során számos esetben találkoznak olyan kérdéssel, melyben megerősítést szeretnének kapni.
Az új technológiák beüzemelését követően a napi rutin megszerzéséig nagy biztonságot jelent a gépkezelőknek illetve gyártáselőkészítőknek, ha a gépek használatában, vagy a szoftverek beállításainál tanácsot kérhetnek a szerviztől. Ez a segítség jelentősen felgyorsítja a leghatékonyabb használat elsajátítását, és drasztikusan csökkenti a kieső termelési időt.

Lignomat Kft szerviztechnikusai rendszeresen adnak tájékoztatást telefonon ügyfeleinknek, mely szolgáltatás létezéséről és eredményességéről csak akkor veszünk tudomást, ha néha valamely okból ez átmenetileg szünetel – hasonlóan az otthoni takarításhoz.

Ügyfeleink teleszervizen történő támogatását intézményes keretek között is szolgálni tudjuk, melyben a gyártói háttér és a digitalizáció is hatékony segítséget jelent:

  • telefonon történő tanácsadás
    • a Lignomat Kft szerviztechnikusának közvetlen elérése, vagy az irodában regisztrált megkeresés visszahívásával
    • aktuálisan érvényes díjszabás szerint ¼ órás elszámolási egységenként
    • munkanapokon munkaidőben (8:00 – 16:30) szerviztechnikus szabad kapacitása esetén, vagy a központi számra történő átirányítás után visszahívással érhető el.
  • internetes kapcsolaton keresztül online történő távoli elérés és segítség (TeamViwer)
    • irodánkból szabad szerviztechnikusi kapacitás esetén munkanapokon munkaidőben
    • aktuálisan érvényes díjszabás szerint ¼ órás elszámolási egységenként
    • a szolgáltatáshoz a gépen Team Viewer alkalmazásnak kell futnia.
  • gyártói teleszerviz interneten keresztül (nyelvi nehézségek megoldása céljából munkatársunk segíti a folyamatot)
    • munkanapokon munkaidőben közvetlenül német vagy angol nyelven, vagy szakemberünk fordítói segítségével
    • éves átalánydíjas szerződéssel, vagy eseti számlázással: beavatkozásonként
    • gyári teleszervizre lehet szükség hibadiagnosztizáláshoz, vezérléstechnikai program ill. paraméter módosításhoz, vagy programfeltöltéshez.
    • a teleszerviz szolgáltatás közvetlenül a gyártónál szerződéses keretek között évente meghosszabbítható. Élő szerződés esetén az átalánydíj megfizetésének idejére mindennemű gyártói teleszerviz szolgáltatás költségmentesen vehető igénybe. Egyéb esetben a beavatkozás egyszeri díja az ügyfeleink részére a szolgáltatás igénybevételének ellenértékeként kiszámlázásra kerül.
Kapcsolat