Nincs több papírmunka, a „digitális termelés felügyelet” átláthatóságot hoz a műhelybe
Megrendelések áttekintése egy pillanat alatt
A legtöbb faipari vállalkozás folyamatosan elore betáblázza a munkáit és hónapokra leköti a kapacitásait. Minél több a felvett megbízás, annál nehezebb áttekinteni és naprakészen tartani a rendelési adatokat és információkat foleg úgy, hogy azt minden alkalmazott átlássa.
Sok információ, sok adat, nehéz követhetoség. Az asztalos vállalkozásoknak szembe kell nézniük ezekkel a kihívásokkal. Az adatok mennyisége növekszik, de hogyan lehet a különbözo adatforrásokat hatékonyan és következetesen összekapcsolni és felhasználni? Hogyan marad minden alkalmazott naprakész a megrendelésekkel kapcsolatban? Hogyan lehet a legjobban nyomon követni a megrendelések állapotát a gépeken, a raktárban és a irodában?
A cégeknél gyakran még mindig sok a papíron tárolt információ a rendelésekrol. Például alkatrészlisták, összeszerelési információk, rajzok és kivitelezési tervek – sokat kinyomtatnak (néha többször is), és így adják ki a dolgozóknak. A megrendeléssel kapcsolatos információk gyakran különbözo memóriahelyeken vagy különbözo programokban kerülnek elosztásra.
Ez azonban immár elhagyható, mert a Homag által kifejlesztett productionManager alkalmazás segítségével a megrendelésekkel kapcsolatos összes információt központilag kezelhetjük.
Homag productionManager („digitális termelés felügyelet ”)
Nincs több papírmunka, és minden információ naprakész
A munka elokészítése során a felhasználó bármilyen szoftverbol, például Excelbol vagy CAD/CAM rendszerbol minden adatot importálhat a productionManager alkalmazásba, vagy közvetlenül a szoftverben hozhatja létre. Ettol a pillanattól kezdve minden munkatárs hozzáférhet az adatokhoz: alkatrészekhez, bútorelemekhez, összeállításokhoz, beleértve a kapcsolódó rajzokat és információkat. A módosítások gyorsan bevihetok, és azonnal elérhetok mindenki számára. Lehetoség van arra is, hogy a megrendelésekhez rajzokat, képeket vagy egyéb kiegészítéseket adjunk.
Ha valaki a „productionAssist Feedback” alkalmazást is használja, könnyen meghatározhatja a muhelyben azokat az egyes állomásokat, ahol az alkatrész/komponens aktuális állapotáról visszajelzésnek kell történnie. Az alkalmazásban található visszajelzés szkenneléssel (kézi szkennerrel vagy táblagéppel) vagy az alkalmazásba kattintva küldheto el. Ennek elonye, hogy minden alkalmazott mindig tudja, hogy melyik alkatrészt éppen hol munkálják meg vagy, hogy éppen az alkatrésztárolóban van, vagy már beszerelték egy bútorba.
Rugalmasan használható minden muhelyben
Az alkalmazások tökéletes kommunikációja
- Ha a szabástervek optimalizálásához az intelliDivide optimalizáló szoftvert használja, akkor a levágandó alkatrészeket közvetlenül átviheti az intelliDivide-ba.
- Ha az élzáró anyagokat és a táblákat a materialManager webalkalmazásban kezeli, a productionManager is használja ezeket az adatokat.
- Ha a szabászati vagy nesting asszisztenseket illetve a productionAssist alkalmazást használja a megmunkálás során a munkaállomások automatikusan jelentik a feldolgozás állapotát közvetlenül a productionManager-nek.