Mobil alapú szervízkapcsolat
A Homag csoport új szolgáltatása (egyelore csak Németországban muködik) a mobil alapú szervizkapcsolat. A ServiceBoard alkalmazás lehetové teszi a felhasználók számára, hogy akár egy iPad segítségével on-line videó összeköttetést létesítsenek a gép használata közben a termelési folyamat helyszíne és a Service Center között. ♦A szerviz központból így közvetlen felmérheto az esetleges hibajelenség és on-line kommunikációval akár az gyorsan el is hárítható. Ha erre mégsem nyílik lehetoség, akkor a szerviz csapat a videó összeköttetésnek köszönhetoen már felkészülten érkezik a javítás helyszínére és ezzel további értékes állásidot takarítva meg a partnereik számára.
Az élo kommunikáció nyújtotta elonyök tehát lehetové teszik a gyors hibaazonosítást és hibaelhárítást, ezen felül szervizközpontban lévo szakemberek közvetlen vizsgálhatják a hibajelenséget, célirányos kérdéseket tehetnek fel a gépkezelo számára így nyerve értékes információkat hibaelhárítás elvégzéséhez. Az új alkalmazás bármely HOMAG gépnél használható évjárattól függetlenül.