Egy vállalat, egy márka – a HOMAG több, mint részek összessége
Aki ma sikeres akar lenni, annak meg kell hallania a piac illetve a vevok hangját, és nyitottnak kell lennie a változásokra. Ennek szellemében szervezte át vállalatát a Homag-csoport, az ügyfelek, és üzleti partnerek igényeit elotérbe helyezve. Az „új Homag-csoport“ megjelenésével más értelmezést nyer a cégen belüli márkastratégia, és „Az ön megoldása“ üzenet már egy új márka jelenlétét fémjelzi.
A változás, mint lehetoség
A Homag-csoport az 1960-as évek óta folyamatosan meghatározó szerepet tölt be a fafeldolgozó ágazatban, és technológiai innovációi révén a vevoi számára is rendre megteremti ugyanezen lehetoséget. Ezzel a világos stratégiával fejlodött a Homag-csoport olyan vállalattá, amely a famegmunkálás teljes technológiai láncolatát lefedi, és mára már 6.000 dolgozót számlál.
Ma a konszern az elso számú világmárka a piacon. Ezt csak úgy érhették el, hogy a cég vezetoi és a dolgozók egyaránt a fejlodést tartották szem elott, és mindig nyitottak voltak a változásokra. Napjainkban a világ egyre gyorsabban változik körülöttünk: globalizáció, individualizáció, digitalizáció, hálózatba szervezés csak néhány az irányadó kulcsszavak közül, amelyek a folyamatokat meghatározzák…
Egyetlen márkanév: Homag
A Homag a változásokat ma lehetoségnek tekinti, ezért a következo lépést tette: a meglévo márkákat egyesítette. A döntés azt jelenti, hogy a jövoben a Homag egyetlen eros márkaként lesz jelen a piacon, ezáltal világosabbá válik a kommunikáció, és egyszerubb lesz a tájékozódás, például a termékválasztékban.
Számos elony a partnereknek
A jövoben minden gép a Homag emblémát viseli majd, így például a Holzma táblafelosztók, a Brandt élzárók, a Weeke CNC-k, a Bütfering kontaktcsiszolók is Homag néven kerülnek forgalomba. Ez a következo elonyöket nyújtja a felhasználók számára:
– A kompetenciák egyesítésével eros fejlesztocsapat gondoskodik az innovációk nagyobb hatékonyságáról. Az új megoldások gyorsabban integrálhatók a termelési folyamatokba.
– Egy eros szervizcsapat, amely világszerte hatékony, gyors segítséget biztosít bármely felmerülo probléma megoldásában.
Az új üzenet: „Az ön megoldása“
Ez egy hosszú távú ígéret, amely mögött egyetlen eros márka biztosítja a hátteret. Három alapveto ismérv, amely a Homag csapatát jellemzi: innovatív, megoldás orientált, biztos partner.
„Az ön megoldása”: a jövo stratégiája
A felhasználó számára az optimális megoldás már régóta nem egy gépet, egy szoftvert, egy szolgáltatást vagy egy jó szervizt jelent. Igazán csak az kompetens, aki mindezt egy kézbol tudja kínálni, üzemmérettol függetlenül: megismerve a vevo igényeit tanácsadással szolgál és a leginkább hozzáillo megoldást szállítja. A Homag éppen ezt teszi. Világszerte fejleszti vevoinek az innovatív egyedi megoldásokat. Ilyen az, amikor vevoi igények és a kínált megoldások összetalálkoznak, és ez: Az ön megoldása!
Több mint 150 000 gép