Digitális támogatás minden gépkezelőnek
Homag service Assist
Mi a teendő, ha ismeretlen hibaüzenet jelenik meg a gépen? Hogyan előzheti meg a váratlan leállásokat? Vannak helyzetek, amikor még a tapasztalt gépkezelők sem tudják, mit tegyenek.
A serviceAssist alkalmazás pontosan ezekben a pillanatokban segít gyorsan megoldást találni – a HOMAG szerviz munkatársainak közvetlen segítsége nélkül. Bízzon a digitális asszisztensben és tegye meg a következő lépést egy olyan megoldás felé, amely minden gépkezelőt támogat.
Előnyök
- Az ingyenes serviceAssist Classic licenc számos előnnyel jár, ilyen például a serviceRemote távoli diagnosztikai technológia licence.
- Sok esetben a gépkezelő maga tudja megelőzni az esetleges hibákat, ezáltal növeli a rendszer rendelkezésre állását.
- Állandó fejlesztés a folyamatosan bővülő tudásbázison keresztül
- Gyors segítség a ServiceBoardhoz való csatlakozáshoz, arra az esetre ha a javaslatok nem voltak hasznosak.
- Pótalkatrész előzmények: Az összes pótalkatrész-rendelés áttekintése
- Karbantartás áttekintése: A függőben lévő karbantartás áttekintések gépenként vagy általánosan
- Távkarbantartási diagnosztika: A gépen végzett múltbeli távdiagnosztika áttekintése.
Gépenkénti összes üzenetek egyértelmű listázása, pl. a szervíz időtartamára és eredményességére vonatkozó információkkal.
Technikai adatok
A serviceAssist egy internetes alkalmazás, amely általános böngészőkben használható.
Link a webalkalmazáshoz: serviceassist.homag.cloud. A serviceAssist mint alkalmazás korlátozott számú funkcióval elérhető okostelefonokhoz vagy táblagépekhez (iOS és Android). Azokban az országokban érhető el, ahol elérhető a tapio. A serviceAssist alkalmazás classic és advanced licencként is elérhető. Az Advanced csak bizonyos gépeken elérhető.
- Classic: Minden egyes tapiohoz csatlakoztatott géphez ingyenes a Classic verzió, amely tartalmazza a korszerű távdiagnosztikai technológia, a serviceRemote licencét. A lehetőségek között szerepel a távdiagnosztikai előzmények áttekintése, a pótalkatrész-rendelések gépek közötti áttekintése, valamint hozzáférés a gép dokumentációjához a webalkalmazáson keresztül.
- Advanced: Javasolt megoldások utasításokkal (lépésről-lépésre) adott hibaüzenetekhez.
Ha egyik javasolt megoldás sem segít, a ServiceBoard lehetőséget ad arra, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjen a szervizzel.