A digitális megrendelési mappa átláthatóságot hoz az üzembe
productionManager: Használja ingyenesen!
Bútorgyártó cégek esetében minél több a futó ajánlat és a felvett rendelés, annál nehezebb áttekinteni és naprakészen tartani az adatokat és információkat. Főleg úgy, hogy azt minden alkalmazott átlássa.
A Homag gyártási menedzsere, a productionManager és annak digitális felülete, a „digitális megrendelési mappa” segítségével minden dolgozó valós időben hozzáfér az egyes megrendelések összes információjához – az irodai tervezőktől a termelésvezetőkön át az egyes gépeken dolgozó kollégákig. Ez a webalkalmazás azonban nemcsak az adatok következetes rendszerezését támogatja, hanem átláthatóvá teszi az egyes komponensek aktuális állapotát is. Ez azt jelenti, hogy mindig minden dolgozó tudja, melyik megrendelés hol van a termelésben.
A productionManager minden Homag partner számára ingyenesen hozzáférhető, a tapio-ba történő regisztráció után.
Előnyök
- Nincs több papírmunka:
A digitális megrendelési mappa biztosítja a tervezési és gyártási adatok digitális tárolását és következetes rendszerezését, illetve azok használatát, ezzel helyettesítheti a papíralapú dokumentumokat a gyártás során. - Adatimportálás különböző rendszerekből:
Létrehozhat új megbízást, vagy importálja azt CAD/CAM rendszerekből, excelből vagy egyéb alkalmazásokból. Ezután a rendelés összes részlete digitálisan hozzáférhető (árucikkek, szerelvények, alkatrészek, rajzok stb.). - Teljes átláthatóság:
Minden alkalmazott valós időben követheti a megrendelés menetét és láthatja a cikkek és alkatrészek állapotát, készültségi fokát. - Rugalmasan integrálható:
A productionManager könnyen integrálható bármely meglévő műhelykoncepcióba. Nincs szükség a szoftverkörnyezet vagy a géppark módosítására. - Nincsenek beruházási költségek:
Ingyenesen elkezdheti használni a productionManagert. - Nincsenek frissítési vagy karbantartási költségek:
Mivel webalapú szoftver, így mindig naprakész, nem kell időt tölteni a frissítésével. - Egyszerű kommunikációs csatornák:
A feljegyzések közvetlenül a digitális megrendelési mappában kerülnek rögzítésre az adott komponenshez vagy alkatrészhez. Így mindenki láthatja az éppen aktuális eseményt, legyen szó a munkaelőkészítésről vagy a termelésről.
Sajátosságok/különlegességek
- Visszajelzés a rendelés állapotáról a műhely különböző pontjain: ha valaki a „productionAssist Feedback” alkalmazást is használja, könnyen meghatározhatja a műhelyben azokat az állomásokat, ahol az alkatrész/komponens aktuális állapotáról visszajelzésnek kell történnie. Az alkatrészek és cikkek beolvasásával vagy kattintással „teljesen feldolgozottként” jelenthetők vissza. Természetesen a készre jelentést a HOMAG gép automatikusan is elküldheti. Ennek előnye, hogy minden alkalmazott mindig tudja, hogy melyik alkatrészt éppen hol munkálják meg vagy, hogy éppen az alkatrésztárolóban van, vagy már beszerelték egy bútorba.
- A HOMAG alkalmazások kommunikációjának gerince: A productionManager gondoskodik arról, hogy a megfelelő információk a megfelelő helyen jelenjenek meg a munkaelőkészítésében és a műhelyben.
- Interfészek különböző szoftverekkel: Az imos iX, Borm ERP rendszerekkel az adatcsere teljesen automatizált és egyszerű. Az eredmény, egységes adatáramlás egyetlen forrásból.
Technikai adatok
- A productionManager egy PC-n, laptopon vagy táblagépen használható webalkalmazás
- Használatához a „Microsoft Edge”, „Google Chrome” vagy „Firefox” böngészők egyaránt használhatók
- Letöltése tapio bejelentkezéssel lehetséges (tapio fiók szükséges)
A digitális megrendelési mappával minden alkalmazott hozzáférhet a megrendelések összes információjához, valós időben.
Egyértelmű rendeléskezelés: Akár az irodában, akár a termelésben áttekinthető a cég megrendeléseinek minden adata (vevő illetve projekt neve, állapota, alkatrészek száma, szállítási határidő stb.)
A megrendelés előrehaladásának megjelenítése valós időben, akár gépekre levetítve (táblafelosztó, élzáró, CNC).
Megrendeléseit a rendelésarchívumon keresztül archiválhatja a digitális rendelési mappában, így bármikor újból lehívhatja azokat.
A rendelés részleteinek bemutatása
Amikor egy megbízás készen áll a gyártásra, egyetlen kattintással elküldhető az intelliDivide Cutting vágásoptimalizáló felé.
A productionAssist Feedback digitális asszisztens segítségével (a productionManager része) gyorsan és egyszerűen visszajelzés adható, hogy mely alkatrészek készültek el. A visszajelzés valós időben látható a digitális megrendelési mappában.