Tisztában vagyunk azzal, hogy minden hazai vállalkozást érintenek a jelenlegi szokatlan körülmények, így azon vagyunk, hogy a Lignomat részérol minél kevesebb fennakadás érhesse ügyfeleinket. Azonban bármely vevoben joggal merülhetnek fel kérdések, hogy ilyenkor mi történik a beszállítónál, ezért szeretnénk egy kis betekintés adni.
így muködünk a Lignomat Kft-nél koronavírus-helyzetben:
Szerviz és új gépek üzembe helyezése
Szevizes kollégáink továbbra is járják az országot, teljes kapacitással zajlik az ügyfelek gépeinek javítás, karbantartása. Ahogy a fenti képen is látható, az új gépek beérkezése, kiszállítása és üzembe helyezése is folyamatos, ahol minden feltétel adott a munkához. Természetesen kollégáink a szükséges és javasolt védoeszközöket megkapták és használják, az eloírásokat betartják.
CNC megmunkálóközpont telepítés 2020. áprilisában
értékesítés
értékesíto kollégáink homeofficeból dolgoznak, elsodlegesen online kommunikációs csatornákat használnak, azonban igény szerint személyes találkozóra is lehetoség van. így az ajánlatok készítése, igények felmérése és a tanácsadás is zökkenomentes.
Iroda – beszerzés, logisztika, pénzügy
A kockázatok minimalizálása érdekében az irodai beszerzo, logisztikus és pénzügyes kollégák a leheto legtöbbet dolgoznak otthonról. Az irodában ügyelet van, ami a homeoffice-ból elvégezhetetlen feladatok miatt szükséges. A szokásos kapcsolatfelvételi lehetoségek továbbra is élnek.
Bízunk benne, hogy mihamarabb túl leszünk a koronavírus okozta válságon, és tovább dolgozhatunk együtt ügyfeleinkkel közös sikereinkért!