KOMPLEX INFOKOMMUNIKÁCIÓS FEJLESZTÉS A LIGNOMAT KFT.-NÉL

Szervizigény bejelentés

Tisztelt Partnerünk!

Amint az Önök szakterületén is ismeretes, a vállalkozások megfelelő minőségű humán erőforrásának biztosítása csak a jövedelmek színvonalának jelentős emelésével tartható fenn.

A Lignomat Kft. 2020. évi várható feladatainak és terveinek mérlegelése során - figyelembe véve Partnereink igényét - a szolgáltatási színvonalának további emelését illetve bővítését tartja szem előtt.

Ezzel párhozamosan megvizsgáltuk szolgáltatásaink árkorrekciójának lehetőségét illetve szükségességét is, mivel az elmúlt évekhez hasonlóan 2020 évben is jelentősen nőnek az emberi erőforrással összefüggő költségek.

Így 2020. március 1-től a szervizóradíjunkat nettó 13.800,- HUF/órával fogjuk számlázni. Ezzel párhuzamosan azonban az utazott idő elszámolási díján most sem változtatunk, így az marad nettó 6.000,- HUF/óra.

A telephelyünkről történő telefonos „teleszervizelés” tevékenységét az előző időszakban szereztt tapasztalatok alapján tovább szeretnénk bővíteni és kapacitásunkat növelni ezen a területen. Ennek eredményeként Munkatársaink kiszállási díj nélkül telefonon illetve interneten keresztül - távelérés igénybe vételével - adnak tanácsot és diagnosztizálják a probléma okát, továbbá azt lehetőség szerint el is hárítják.

A „Teleszerviz” szolgáltatást a kiszállásokhoz hasonlóan jegyzőkönyvezzük, és ¼ órás egységenként utólag számlázzuk. A szolgáltatás díja: nettó 13.800,-  HUF/óra.

Tudjuk azt, hogy az árkorrekció minden termelő vállalkozást érzékenyen érint, de bízunk megértésükben annak okán, hogy Munkatársaink magas szintű szaktudását tudjuk továbbra is – immár növekvő létszámmal – rendelkezésükre bocsátani. Ezt azonban csak akkor tudjuk folyamatosan fenntartani, ha megfelelő képzésüket illetve a munkához szükséges eszközöket és juttatásaikat biztosítani tudjuk. Mindezen feltételek fedezetét a szervizdíjak biztosítják.

Reméljük, hogy elismerik azt a munkát, amely hosszú évek alatt a Lignomat Kft szervizcsapatát magasan kvalifikált megbízható partnerükké tette mindennapi munkájukban.

Számítsanak ránk a jövőben is, az a szándékunk, hogy az Önök gépei gazdaságosan működjenek, rendelkezésre állásuk optimális legyen, továbbá Szakembereink folyamatos képzésével német kollegák igénybe vétele csak kivételes esetben váljon szükségessé.

Alkatrészeink ára a beszállítók áremelésének mértékében (kb. +2,5%) emelkedik, a Homag szerelők óradíja 95,0 EUR/órára nő.

Megköszönjük eddigi bizalmukat és számítunk megbízásaikra 2020-ban is!

Schmidt Katalin
ügyvezető
Lignomat Kft

REFERENCIÁK

Mi más, ha nem a Lignomat?

Már a Lignomat Kft megalakulása óta kapcsolatban vagyunk a céggel.  Tovább...

 

HÍREK

Robottal támogatott gyártás a Bantli AG-nál

A thurgaui Eschenzben működő Bantli faipari vállalkozás 2021 tavasza óta használja a DRILLTEQ V-500 CNC megmunkálóközpontot összekapcsolva a FEEDBOT D-300 robottal. Az új technológiával korpuszalkatrészek készülnek automata gyártással – lényegesen gyorsabban, mint korábban. Tovább...

​A Kortland Möbelwerkstätten SAWTEQ B-130-at használ

A HOMAG legkisebb táblafelosztó fűrésze rendkívül hatékonyan használható. Peter Kortland, az alsó-szászországi Eggermühlenben található Kortland Möbelwerkstätten tulajdonosa maga is meglepődött a kezdeti mérlegen. Tovább...

Átgondolt felületkezelő rendszerek

Néhány év eltelt azóta, hogy a Homag a felületkezelésben világhírű Makor céggel együttműködésben megkezdte a felületkezelő technológiák szállítását. A közös munka rendkívül sikeresnek bizonyult, így a Homag portfóliójában továbbra is helyet kapnak a felületkezelés gépei. Tovább...

Megduplázott termelékenység

Spanyolország Cerdanya régiójának neves asztalosipari vállalata, az ADAM Fustería modern szoftverekre, digitális vezérléstechnológiákra és a SCHULER Consulting implementációjára támaszkodik. Tovább...

Önt is várjuk a WEINMANN Treff-en

Idén novemberben ismét házivásárra invitálja ügyfeleit a faépítészeti és készházgyártó gépek világhírű gyártója, a Weinmann. Tovább...