KOMPLEX INFOKOMMUNIKÁCIÓS FEJLESZTÉS A LIGNOMAT KFT.-NÉL

Szervizigény bejelentés

Tisztelt Partnerünk!

Amint az Önök szakterületén is ismeretes, a vállalkozások megfelelő minőségű humán erőforrásának biztosítása csak a jövedelmek színvonalának jelentős emelésével tartható fenn.

A Lignomat Kft. 2020. évi várható feladatainak és terveinek mérlegelése során - figyelembe véve Partnereink igényét - a szolgáltatási színvonalának további emelését illetve bővítését tartja szem előtt.

Ezzel párhozamosan megvizsgáltuk szolgáltatásaink árkorrekciójának lehetőségét illetve szükségességét is, mivel az elmúlt évekhez hasonlóan 2020 évben is jelentősen nőnek az emberi erőforrással összefüggő költségek.

Így 2020. március 1-től a szervizóradíjunkat nettó 13.800,- HUF/órával fogjuk számlázni. Ezzel párhuzamosan azonban az utazott idő elszámolási díján most sem változtatunk, így az marad nettó 6.000,- HUF/óra.

A telephelyünkről történő telefonos „teleszervizelés” tevékenységét az előző időszakban szereztt tapasztalatok alapján tovább szeretnénk bővíteni és kapacitásunkat növelni ezen a területen. Ennek eredményeként Munkatársaink kiszállási díj nélkül telefonon illetve interneten keresztül - távelérés igénybe vételével - adnak tanácsot és diagnosztizálják a probléma okát, továbbá azt lehetőség szerint el is hárítják.

A „Teleszerviz” szolgáltatást a kiszállásokhoz hasonlóan jegyzőkönyvezzük, és ¼ órás egységenként utólag számlázzuk. A szolgáltatás díja: nettó 13.800,-  HUF/óra.

Tudjuk azt, hogy az árkorrekció minden termelő vállalkozást érzékenyen érint, de bízunk megértésükben annak okán, hogy Munkatársaink magas szintű szaktudását tudjuk továbbra is – immár növekvő létszámmal – rendelkezésükre bocsátani. Ezt azonban csak akkor tudjuk folyamatosan fenntartani, ha megfelelő képzésüket illetve a munkához szükséges eszközöket és juttatásaikat biztosítani tudjuk. Mindezen feltételek fedezetét a szervizdíjak biztosítják.

Reméljük, hogy elismerik azt a munkát, amely hosszú évek alatt a Lignomat Kft szervizcsapatát magasan kvalifikált megbízható partnerükké tette mindennapi munkájukban.

Számítsanak ránk a jövőben is, az a szándékunk, hogy az Önök gépei gazdaságosan működjenek, rendelkezésre állásuk optimális legyen, továbbá Szakembereink folyamatos képzésével német kollegák igénybe vétele csak kivételes esetben váljon szükségessé.

Alkatrészeink ára a beszállítók áremelésének mértékében (kb. +2,5%) emelkedik, a Homag szerelők óradíja 95,0 EUR/órára nő.

Megköszönjük eddigi bizalmukat és számítunk megbízásaikra 2020-ban is!

Schmidt Katalin
ügyvezető
Lignomat Kft

REFERENCIÁK

Mi más, ha nem a Lignomat?

Már a Lignomat Kft megalakulása óta kapcsolatban vagyunk a céggel.  Tovább...

 

HÍREK

Live.Homag 2021: Online webináriumok a Lignomat magyar nyelvű közvetítésével

endhagyó módon, de korábbi vásáraink jól megszokott módján mutattuk be a Homag újdonságait, műszaki megoldásait. Előadásainkat az alábbi videókban van lehetőség megtekinteni. Tovább...

Karbantartás és ellenőrzés

Az alábbi interjúból megtudhatja, miért helyez nagy hangsúlyt az überlingeni Sauter GmbH a gépparkjának rendszeres karbantartására és ellenőrzésére. Tovább...

Live.HOMAG 2021: Témák sokasága élőben a Lignomat közvetítésével

Rendhagyó módon, de korábbi vásáraink jól megszokott módján mutatjuk be a Homag újdonságait, műszaki megoldásait. Tovább...

A WEINMANN átfogó megoldásokat kínál Önnek a faépítészet egész területén

Manapság mindenki számára leginkább a személyes találkozások lehetősége hiányzik. Ennek pótlására a HOMAG létrehozta Live.HOMAG online rendezvényét „személyes eszmecsere, könnyedén” mottóval. Tovább...

Live.HOMAG 2021: Témák sokasága, új lehetőségek, új élmény

Ami most leginkább hiányzik a mindennapjainkból, az a személyes beszélgetés, eszmecsere. Ezért a HOMAG úgy döntött, kifejleszt egy koncepciót, amely pontosan ezt teszi lehetővé webes szemináriumok, élő előadások és személyes megbeszélések révén: ez a Live.HOMAG. Tovább...