KOMPLEX INFOKOMMUNIKÁCIÓS FEJLESZTÉS A LIGNOMAT KFT.-NÉL

Szervizigény bejelentés

Tisztelt Partnerünk!

Amint az Önök szakterületén is ismeretes, a vállalkozások megfelelő minőségű humán erőforrásának biztosítása csak a jövedelmek színvonalának jelentős emelésével tartható fenn.

A Lignomat Kft. 2020. évi várható feladatainak és terveinek mérlegelése során - figyelembe véve Partnereink igényét - a szolgáltatási színvonalának további emelését illetve bővítését tartja szem előtt.

Ezzel párhozamosan megvizsgáltuk szolgáltatásaink árkorrekciójának lehetőségét illetve szükségességét is, mivel az elmúlt évekhez hasonlóan 2020 évben is jelentősen nőnek az emberi erőforrással összefüggő költségek.

Így 2020. március 1-től a szervizóradíjunkat nettó 13.800,- HUF/órával fogjuk számlázni. Ezzel párhuzamosan azonban az utazott idő elszámolási díján most sem változtatunk, így az marad nettó 6.000,- HUF/óra.

A telephelyünkről történő telefonos „teleszervizelés” tevékenységét az előző időszakban szereztt tapasztalatok alapján tovább szeretnénk bővíteni és kapacitásunkat növelni ezen a területen. Ennek eredményeként Munkatársaink kiszállási díj nélkül telefonon illetve interneten keresztül - távelérés igénybe vételével - adnak tanácsot és diagnosztizálják a probléma okát, továbbá azt lehetőség szerint el is hárítják.

A „Teleszerviz” szolgáltatást a kiszállásokhoz hasonlóan jegyzőkönyvezzük, és ¼ órás egységenként utólag számlázzuk. A szolgáltatás díja: nettó 13.800,-  HUF/óra.

Tudjuk azt, hogy az árkorrekció minden termelő vállalkozást érzékenyen érint, de bízunk megértésükben annak okán, hogy Munkatársaink magas szintű szaktudását tudjuk továbbra is – immár növekvő létszámmal – rendelkezésükre bocsátani. Ezt azonban csak akkor tudjuk folyamatosan fenntartani, ha megfelelő képzésüket illetve a munkához szükséges eszközöket és juttatásaikat biztosítani tudjuk. Mindezen feltételek fedezetét a szervizdíjak biztosítják.

Reméljük, hogy elismerik azt a munkát, amely hosszú évek alatt a Lignomat Kft szervizcsapatát magasan kvalifikált megbízható partnerükké tette mindennapi munkájukban.

Számítsanak ránk a jövőben is, az a szándékunk, hogy az Önök gépei gazdaságosan működjenek, rendelkezésre állásuk optimális legyen, továbbá Szakembereink folyamatos képzésével német kollegák igénybe vétele csak kivételes esetben váljon szükségessé.

Alkatrészeink ára a beszállítók áremelésének mértékében (kb. +2,5%) emelkedik, a Homag szerelők óradíja 95,0 EUR/órára nő.

Megköszönjük eddigi bizalmukat és számítunk megbízásaikra 2020-ban is!

Schmidt Katalin
ügyvezető
Lignomat Kft

REFERENCIÁK

Mi más, ha nem a Lignomat?

Már a Lignomat Kft megalakulása óta kapcsolatban vagyunk a céggel.  Tovább...

 

HÍREK

HOMAG Treff Holzbronnban

2022.09.27 - 10.01. Németország. Ismét együtt, személyesen! 30 éve Homag Treff. Látogasson el hozzánk a HOMAG Treffre, és megtalálja az igényeinek megfelelő megoldást. Szeretettel várjuk! Részletes program a cikkben. Tovább...

Szeptember 27-30 HOMAG Treff 2022 - 30 éve kiemelkedő esemény a naptárban

A Holz-Handwerk kiállításon való megjelenés után a HOMAG ismét személyes találkozóra invitálja partnereit. A vállalat házivására, a HOMAG Treff, immár három évtizede meghatározó esemény a faiparos szakmában. Tovább...

Visszatérés Nürnbergbe

Annak ellenére, hogy a HOMAG időközben az online vásárokkal jól áthidalta a „lockdown” időszakot, egy élő esemény személyes találkozásokkal egészen más. Megérinthető gépek, a fa illata a levegőben, és persze a szokásos vásári forgatag már mindenkinek hiányzott. Tovább...

​Cél a jövőbeni növekedés

A németországi Kreutner & Schmälzlin Holzbau GmbH az automatizálás fokozatos bevezetése mellett döntött, ezért fektetett egy WALLTEQ M-120-ba. A WEINMANN rendszernek köszönhetően a cég növelni tudta kapacitását, és egyre nagyobb számban épít többszintes társasházakat. Tovább...

Altendorf standard a munkabiztonságban

Az Altendorf legutóbbi fejlesztése, a HAND GUARD a világ első biztonsági rendszere formatizáló körfűrészgépeken, amely megkapta a GS megjelölést. Tovább...