KOMPLEX INFOKOMMUNIKÁCIÓS FEJLESZTÉS A LIGNOMAT KFT.-NÉL

Fa és asztalosipari gépek szervize



Faipari és asztalosipari gépek garanciaidőben és garanciaidőn túl történő szervizelése

Mit tartalmaz a Lignomat szerviz szolgáltatása?

  • Termelő berendezések üzemóra szerint történő átvizsgálását, állagmegóvó karbantartását.
  • Garanciaidőn túli hibajelenségek okainak feltárása és elhárítása.
    • A gépek és berendezések cserére szoruló elemeinek utánszállítása eredeti gyári alkatrészválasztékból.
    • A gyártó által raktáron tartott részegységeinek utánszállítása 48-72 órán belül.
    • Gépek szerszámainak szállítása, kopott szerszámok cseréjének elvégzése.
    • Igény esetén a megrendelt alkatrészeket Szerviztechnikus építi be, és végzi a gép ismételt üzembe helyezését.

 

Hogyan történik a szerviz?

A szervizelésnek több metodikája van:

  • Az Ügyfél által tapasztalt eltérés oka telefonon keresztül diagnosztizálható, és meg is oldható.
  • A hiba okát gyári szakember teleszervizen keresztül (internet kapcsolattal közvetlen gépre csatlakozással) diagnosztizálja, és kijavítja, vagy a szükséges cserealkatrészt beazonosítja.
  • A bejelentés alapján, vagy a teleszervizen keresztül diagnosztizált hibaelhárításhoz szerviztechnikus helyszíni beavatkozására van szükség.

Lignomat Kft. szerviztechnikusai gyártói képzésen sajátították el a szakszerű és hatékony hibakeresés valamint diagnosztizálás, illetve a javítás végrehajtásának ismereteit. Továbbá az általánosan elvégzendő feladatokat, melynek a gyártói csekklistákon előírt tevékenységek, vizsgálatok, és beavatkozások (pl. kenés, tisztítás, beállítás).

Amennyiben cserealkatrész nélküli javítás hajtható végre a gyártóberendezésen, vagy az előre megrendelt alkatrészek rendelkezésre állnak, azok beépítését és a hibaelhárítást a Szerviztechnikus elvégzi.

A gyártóberendezések időszakos karbantartási igényét a gépek vezérlése – a gyártó által beállított határérték elérésekor - jelzi a gépkezelőnek.


Kap gyártói támogatást a Szerviztechnikus?

A karbantartás idején a Szerviztechnikusnak szükség esetén a gyártói teleszerviz nyújt folyamatos támogatást, ami a feladat végrehajtásának szakszerűségét és eredményes kivitelezését költséghatékonyan segíti.


Mennyi idő alatt ér ki a Szerviztechnikus?

A Szerviztechnikusok pillanatnyi leterheltségének függvényében van mód azonnali, vagy időben eltolt javítások kivitelezésére.

Mennyibe kerül?

A kiszállás költségei előzetes ajánlatban kerülnek rögzítésre megrendelő részére.
A megrendelt, vagy szerződésben megállapodott tevékenységek végrehajtása tervezett ütem szerint történik.
Garanciaidőben a javítási tevékenység költsége - amennyiben arra rendeltetésszerű használatból eredő hiba miatt volt szükség - az Ügyfelet nem terheli.

A teleszerviz szolgáltatás közvetlenül a gyártónál szerződéses keretek között évente meghosszabbítható. Élő szerződés esetén az átalánydíj megfizetésének idejére mindennemű gyártói teleszerviz szolgáltatás költségmentesen vehető igénybe. Egyéb esetben a beavatkozás egyszeri díja Ügyfél részére a szolgáltatás igénybevételének ellenértékeként kiszámlázásra kerül.

Szervízigény bejelentés
 

Szervizes kollégák

REFERENCIÁK

Mi más, ha nem a Lignomat?

Már a Lignomat Kft megalakulása óta kapcsolatban vagyunk a céggel.  Tovább...

 

HÍREK

HOMAG Treff Holzbronnban

2022.09.27 - 10.01. Németország. Ismét együtt, személyesen! 30 éve Homag Treff. Látogasson el hozzánk a HOMAG Treffre, és megtalálja az igényeinek megfelelő megoldást. Szeretettel várjuk! Részletes program a cikkben. Tovább...

Szeptember 27-30 HOMAG Treff 2022 - 30 éve kiemelkedő esemény a naptárban

A Holz-Handwerk kiállításon való megjelenés után a HOMAG ismét személyes találkozóra invitálja partnereit. A vállalat házivására, a HOMAG Treff, immár három évtizede meghatározó esemény a faiparos szakmában. Tovább...

Visszatérés Nürnbergbe

Annak ellenére, hogy a HOMAG időközben az online vásárokkal jól áthidalta a „lockdown” időszakot, egy élő esemény személyes találkozásokkal egészen más. Megérinthető gépek, a fa illata a levegőben, és persze a szokásos vásári forgatag már mindenkinek hiányzott. Tovább...

​Cél a jövőbeni növekedés

A németországi Kreutner & Schmälzlin Holzbau GmbH az automatizálás fokozatos bevezetése mellett döntött, ezért fektetett egy WALLTEQ M-120-ba. A WEINMANN rendszernek köszönhetően a cég növelni tudta kapacitását, és egyre nagyobb számban épít többszintes társasházakat. Tovább...

Altendorf standard a munkabiztonságban

Az Altendorf legutóbbi fejlesztése, a HAND GUARD a világ első biztonsági rendszere formatizáló körfűrészgépeken, amely megkapta a GS megjelölést. Tovább...