KOMPLEX INFOKOMMUNIKÁCIÓS FEJLESZTÉS A LIGNOMAT KFT.-NÉL

Fa és asztalosipari gépek szervize



Faipari és asztalosipari gépek garanciaidőben és garanciaidőn túl történő szervizelése

Mit tartalmaz a Lignomat szerviz szolgáltatása?

  • Termelő berendezések üzemóra szerint történő átvizsgálását, állagmegóvó karbantartását.
  • Garanciaidőn túli hibajelenségek okainak feltárása és elhárítása.
    • A gépek és berendezések cserére szoruló elemeinek utánszállítása eredeti gyári alkatrészválasztékból.
    • A gyártó által raktáron tartott részegységeinek utánszállítása 48-72 órán belül.
    • Gépek szerszámainak szállítása, kopott szerszámok cseréjének elvégzése.
    • Igény esetén a megrendelt alkatrészeket Szerviztechnikus építi be, és végzi a gép ismételt üzembe helyezését.

 

Hogyan történik a szerviz?

A szervizelésnek több metodikája van:

  • Az Ügyfél által tapasztalt eltérés oka telefonon keresztül diagnosztizálható, és meg is oldható.
  • A hiba okát gyári szakember teleszervizen keresztül (internet kapcsolattal közvetlen gépre csatlakozással) diagnosztizálja, és kijavítja, vagy a szükséges cserealkatrészt beazonosítja.
  • A bejelentés alapján, vagy a teleszervizen keresztül diagnosztizált hibaelhárításhoz szerviztechnikus helyszíni beavatkozására van szükség.

Lignomat Kft. szerviztechnikusai gyártói képzésen sajátították el a szakszerű és hatékony hibakeresés valamint diagnosztizálás, illetve a javítás végrehajtásának ismereteit. Továbbá az általánosan elvégzendő feladatokat, melynek a gyártói csekklistákon előírt tevékenységek, vizsgálatok, és beavatkozások (pl. kenés, tisztítás, beállítás).

Amennyiben cserealkatrész nélküli javítás hajtható végre a gyártóberendezésen, vagy az előre megrendelt alkatrészek rendelkezésre állnak, azok beépítését és a hibaelhárítást a Szerviztechnikus elvégzi.

A gyártóberendezések időszakos karbantartási igényét a gépek vezérlése – a gyártó által beállított határérték elérésekor - jelzi a gépkezelőnek.


Kap gyártói támogatást a Szerviztechnikus?

A karbantartás idején a Szerviztechnikusnak szükség esetén a gyártói teleszerviz nyújt folyamatos támogatást, ami a feladat végrehajtásának szakszerűségét és eredményes kivitelezését költséghatékonyan segíti.


Mennyi idő alatt ér ki a Szerviztechnikus?

A Szerviztechnikusok pillanatnyi leterheltségének függvényében van mód azonnali, vagy időben eltolt javítások kivitelezésére.

Mennyibe kerül?

A kiszállás költségei előzetes ajánlatban kerülnek rögzítésre megrendelő részére.
A megrendelt, vagy szerződésben megállapodott tevékenységek végrehajtása tervezett ütem szerint történik.
Garanciaidőben a javítási tevékenység költsége - amennyiben arra rendeltetésszerű használatból eredő hiba miatt volt szükség - az Ügyfelet nem terheli.

A teleszerviz szolgáltatás közvetlenül a gyártónál szerződéses keretek között évente meghosszabbítható. Élő szerződés esetén az átalánydíj megfizetésének idejére mindennemű gyártói teleszerviz szolgáltatás költségmentesen vehető igénybe. Egyéb esetben a beavatkozás egyszeri díja Ügyfél részére a szolgáltatás igénybevételének ellenértékeként kiszámlázásra kerül.

Szervízigény bejelentés
 

Szervizes kollégák

REFERENCIÁK

Mi más, ha nem a Lignomat?

Már a Lignomat Kft megalakulása óta kapcsolatban vagyunk a céggel.  Tovább...

 

HÍREK

Rugalmas élzárási megoldások minden üzemméretre

Valamennyi HOMAG élzárógépet négy különböző gyártási koncepció keretében, működés közben mutatjuk be a Ligna kiállításon! A gépek többsége már a belépő kategóriától kezdve powerTouch vezérléssel rendelkezik és a "tapio" rendszer integrálására is alkalmas. Tovább...

Nagyobb rugalmasság, több automatizáltság a CNC technológiában

Portálos kialakítás kétoldalas meghajtással, a fúróaggregát és a maróorsó külön elrendezése 2 független Z-tengellyel, a dinamikus megmunkálási mező felosztás az inga működtetéshez és a 2-körös vákuumrendszer kettős megfogó technológiával a leszorító szerkezet fokozatos beállításához... Bemutató élőben először a hannoveri Ligna kiállításon! Tovább...

MMR Szoftver - a maximális gépkapacitás kihasználásáért

Okkal fontos, hogy a gépeket a lehető legoptimálisabban, illetve a legnagyobb kapacitással használják ki. Ehhez elengedhetetlen, hogy optimalizált legyen a karbantartás, a szerszámhasználat és ezeken keresztül a gép rendelkezésre állása. A kérdés már csak az, miként lehet mindezt igazán pontosan követni! Tovább...

Ligna 2019: egy komplett pavilon Homag gépekkel

Közeleg a hannoveri Ligna kiállítás, amely a Homag szempontjából is kiemelt jelentőséggel bír. Szinte már megszokhattuk, hogy a legnagyobb standterületen mutatja be aktuális fejlesztéseit, ami idén sem lesz másképp - a Homag a 14-es pavilont teljes egészében megtölti. Több, mint 5000m2-en mutatja be legújabb gépeit, technológiáit és szoftver innovációit, mindezt élőben, működés közben. Tovább...

A technológián túl: Amikor a változás lehetőséget teremt

A konyhabútor gyártást, de összességében bútorpiacot is egyre inkább az egyedi termékek iránti igény, és ezzel egyidejűleg pedig növekvő árérzékenység jellemzi. Emellett meg kell említeni az interneten történő direkt értékesítést. Különösen az ázsiai piac fejlődik ezen a területen a növekvő termelési kapacitások és az innovatív technológiákba történő beruházások révén. Tovább...