Fa és asztalosipari gépek szervize
Faipari és asztalosipari gépek garanciaidőben és garanciaidőn túl történő szervizelése
Mit tartalmaz a Lignomat szerviz szolgáltatása?
- Termelő berendezések üzemóra szerint történő átvizsgálását, állagmegóvó karbantartását.
- Garanciaidőn túli hibajelenségek okainak feltárása és elhárítása.
- A gépek és berendezések cserére szoruló elemeinek utánszállítása eredeti gyári alkatrészválasztékból.
- A gyártó által raktáron tartott részegységeinek utánszállítása 48-72 órán belül.
- Gépek szerszámainak szállítása, kopott szerszámok cseréjének elvégzése.
- Igény esetén a megrendelt alkatrészeket Szerviztechnikus építi be, és végzi a gép ismételt üzembe helyezését.
Hogyan történik a szerviz?
A szervizelésnek több metodikája van:
- Az Ügyfél által tapasztalt eltérés oka telefonon keresztül diagnosztizálható, és meg is oldható.
- A hiba okát gyári szakember teleszervizen keresztül (internet kapcsolattal közvetlen gépre csatlakozással) diagnosztizálja, és kijavítja, vagy a szükséges cserealkatrészt beazonosítja.
- A bejelentés alapján, vagy a teleszervizen keresztül diagnosztizált hibaelhárításhoz szerviztechnikus helyszíni beavatkozására van szükség.
Lignomat Kft. szerviztechnikusai gyártói képzésen sajátították el a szakszerű és hatékony hibakeresés valamint diagnosztizálás, illetve a javítás végrehajtásának ismereteit. Továbbá az általánosan elvégzendő feladatokat, melynek a gyártói csekklistákon előírt tevékenységek, vizsgálatok, és beavatkozások (pl. kenés, tisztítás, beállítás).
Amennyiben cserealkatrész nélküli javítás hajtható végre a gyártóberendezésen, vagy az előre megrendelt alkatrészek rendelkezésre állnak, azok beépítését és a hibaelhárítást a Szerviztechnikus elvégzi.
A gyártóberendezések időszakos karbantartási igényét a gépek vezérlése – a gyártó által beállított határérték elérésekor - jelzi a gépkezelőnek.
Kap gyártói támogatást a Szerviztechnikus?
A karbantartás idején a Szerviztechnikusnak szükség esetén a gyártói teleszerviz nyújt folyamatos támogatást, ami a feladat végrehajtásának szakszerűségét és eredményes kivitelezését költséghatékonyan segíti.
Mennyi idő alatt ér ki a Szerviztechnikus?
A Szerviztechnikusok pillanatnyi leterheltségének függvényében van mód azonnali, vagy időben eltolt javítások kivitelezésére.
Mennyibe kerül?
A kiszállás költségei előzetes ajánlatban kerülnek rögzítésre megrendelő részére.
A megrendelt, vagy szerződésben megállapodott tevékenységek végrehajtása tervezett ütem szerint történik.
Garanciaidőben a javítási tevékenység költsége - amennyiben arra rendeltetésszerű használatból eredő hiba miatt volt szükség - az Ügyfelet nem terheli.
A teleszerviz szolgáltatás közvetlenül a gyártónál szerződéses keretek között évente meghosszabbítható. Élő szerződés esetén az átalánydíj megfizetésének idejére mindennemű gyártói teleszerviz szolgáltatás költségmentesen vehető igénybe. Egyéb esetben a beavatkozás egyszeri díja Ügyfél részére a szolgáltatás igénybevételének ellenértékeként kiszámlázásra kerül.
Szervízigény bejelentés |

Szervizes kollégák
REFERENCIÁK
Mi más, ha nem a Lignomat?
Már a Lignomat Kft megalakulása óta kapcsolatban vagyunk a céggel. Tovább...
HÍREK

Különleges kedvezménnyel várjuk érdeklődőinket, Homag gyártmányú SAWTEQ B-300 szorítógerendás táblafelosztó gép 2 típusát kínáljuk most akciós áron. Tovább...

Szoftveres gyártás támogatás a faiparban - nem csak Homag gépekhez. Tovább...

Még az automata lapraktár, az emelőasztalok és a vákuumos emelők esetében is fárasztó feladat marad a táblafelosztás, különösen, ha szűk az időkeret. A sulzfeldi Mayer Innenarchitektur & Möbelmanufaktur ezért ezt a munkát egy robotra bízza. Tovább...

Az áttekinthető és teljes körű élanyag kezelés nem probléma az élzáró menedzsmenttel. A ZB Holzsysteme GmbH megmutatja hogyan. Tovább...

A Lignomat Kft. által szállított és beüzemelt Makor gép sikeresen munkába állt a Pfiffer Bútor Mór Kft.-nél Tovább...