Szervizigény bejelentés


 

Tisztelt Partnerünk!

Amint az Önök szakterületén is ismeretes, a vállalkozások megfelelő minőségű humán erőforrásának biztosítása csak a jövedelmek színvonalának jelentős emelésével tartható fenn.

A Lignomat Kft. 2018. évi várható feladatainak és terveinek mérlegelése során - figyelembe véve Partnereink igényét - a szerviztechnikusi létszám további bővítését határozta el. Ezzel párhozamosan megvizsgáltuk szolgáltatásaink árkorrekciójának lehetőségét illetve szükségességét is.

A 2017-18 években bekövetkezett emberi erőforrás költségek jelentős növekedése miatt szolgáltatási díjunk árkorrekciójára van szükség.

Így 2018. február 1-től a szervizóradíjunkat nettó 11.000,- HUF/órával fogjuk számlázni. Ezzel párhuzamosan azonban az utazott idő elszámolási díján NEM változtatunk, így az marad nettó 6.000,- HUF/óra.

Szolgáltatásunkat az előző évben kibővítettük a telephelyünkről történő telefonos „teleszervizelés” tevékenységével, melynek lényege, hogy Munkatársaink kiszállási díj nélkül telefonon illetve interneten keresztül - távelérés igénybe vételével - adnak tanácsot és diagnosztizálják a probléma okát, továbbá azt lehetőség szerint el is hárítják.

A „Teleszerviz” szolgáltatást a kiszállásokhoz hasonlóan jegyzőkönyvezzük, és ¼ órás egységenként utólag számlázzuk. A szolgáltatás díja változatlannettó 12.000,-  HUF/óra.

Tudjuk azt, hogy az árkorrekció minden termelő vállalkozást érzékenyen érint, de bízunk megértésükben annak okán, hogy Munkatársaink magas szintű szaktudását tudjuk továbbra is – immár növekvő létszámmal – rendelkezésükre bocsátani. Ezt azonban csak akkor tudjuk folyamatosan fenntartani, ha megfelelő képzésüket illetve a munkához szükséges eszközöket és juttatásaikat biztosítani tudjuk. Mindezen feltételek fedezetét a szervizdíjak biztosítják.

Reméljük, hogy elismerik azt a munkát, amely hosszú évek alatt a Lignomat Kft szervizcsapatát magasan kvalifikált megbízható partnerükké tette mindennapi munkájukban.

Számítsanak ránk a jövőben is, az a szándékunk, hogy az Önök gépei gazdaságosan működjenek, rendelkezésre állásuk optimális legyen, továbbá Szakembereink folyamatos képzésével német kollegák igénybe vétele csak kivételes esetben váljon szükségessé.

Alkatrészeink ára a beszállítók áremelésének mértékében (kb. +2,5%) emelkedik, a Homag szerelők óradíja 89,0 EUR/órára nő.

Megköszönjük eddigi bizalmukat és számítunk megbízásaikra 2018-ban is!

REFERENCIÁK

Mi más, ha nem a Lignomat?

Már a Lignomat Kft megalakulása óta kapcsolatban vagyunk a céggel.  Tovább...

 

HÍREK

Szervizmérnök/szerviztechnikus álláslehetőség

A Lignomat Kft. növekedése szükségessé tette, hogy csapatunkat tovább bővítsük egy kiváló szervizmérnök/szerviztechnikus személyével. Tovább...

Weinmann Treff 2017

Idei évben is várja az érdeklődőket a Homag csoport és a Lignomat Kft. a november 23-24-én megrendezésre kerülő Weinmann Treffre, S. Johann-Lonsingen-ben, Németországban. Tovább...

Ki nyerte a szerviz és alkatrész utalványt?

Minden résztvevőnek köszönjük, hogy mgtisztelte jelenlétével a Garzon - Lignomat közös szakmai napját. Külön hálásak vagyunk az utólag emailben küldött értékelő kérdőív kitöltőinek, nagyon hasznos válaszokat kaptunk. Tovább...

Egy Gold Stevie Award díjas weboldal - HOMAG

A HOMAG csoport új weboldala elnyerte az idei évben a Stevie International Business Award díját. Tovább...

NEMCSAK GÉPET, INNOVÁCIÓT IS VETTEK - faipar.hu

A Garzon Bútor Zrt. nagy fába vágta a fejszéjét, amikor a 2015-ös hannoveri kiállítás után úgy döntött: beruház, hogy a magyar bútogyártásban elfoglalt pozícióját tovább tudja erősíteni Tovább...